ایپل کے آئی فون 16 اور آئی فون 16 پرو سے پردہ اُٹھ گیا

آئی فون 16 بہت دور کی طرح محسوس ہوتا ہے لیکن ایپل بظاہر اس پر پہلے ہی کام کر رہا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ 2024 ہینڈسیٹ کے لیے لیکس پہلے ہی ختم ہو رہے ہیں اور کچھ بڑے اپ گریڈ کو چھپایا جا رہا ہے۔ ایپل نے ابھی 2023 کے آئی فون 15 اور آئی فون 15 پرو ماڈلز لانچ کیے ہیں لیکن جیسا کہ افواہوں کے ساتھ عام ہے، تجزیہ کار، لیکرز اور اندرونی معلومات کے حامل دیگر افراد پہلے ہی 2024 کے آئی فون 16 لائن اپ کی طرف دیکھ رہے ہیں۔

آئی فون 16 لائن اپ بڑی تبدیلیاں لائے گا، توقع ہے کہ ایپل آئی فون 16 پرو کے سائز کو 6.3 انچ تک اور آئی فون 16 پرو میکس کے سائز کو 6.9 انچ تک بڑھائے گا اور یہ کئی سالوں میں پہلی بڑی آئی فون کے سائز کی اپ گریڈیشن ہو گی۔ سائز کی تبدیلیاں صرف آئی فون 16 پرو ماڈلز تک محدود ہوں گی اور آئی فون 16 کا سائز آئی فون 15 ماڈلز جیسا ہی رہے گا۔

ایپل آئی فون 16 لائن اپ کے لیے نئی A-سیریز چپس ڈیزائن کر رہا ہے جن کو جدید ترین N3E 3-nanometer نوڈ پر بنایا گیا ہے۔ ہم کارکردگی میں کچھ بہتری دیکھ سکتے ہیں لیکن ہم نے ابھی تک اس بارے میں تفصیلات نہیں سنی ہیں جس کی ہم توقع کر سکتے ہیں۔ کیپسیٹو والیوم بٹن، پاور بٹن اور ایکشن بٹن چاروں آئی فون 16 ماڈلز میں متعارف کرائے جا سکتے ہیں اور نئے آئی فونز میں ایک اضافی پُر اسرار بٹن کی افواہ بھی ہے جس کا مقصد ہمیں ابھی تک معلوم نہیں ہے۔

یہ مضمون آئی فون 16 لائن اپ کے بارے میں ابتدائی افواہوں پر مشتمل ہے اور ایپل کے پاس اپنے منصوبوں کو تبدیل کرنے کے لیے ابھی کافی وقت ہے اس لیے یہاں معلومات تبدیل ہو سکتی ہیں کیونکہ ایپل آئندہ آئی فون ماڈلز کے ڈیزائن کو اگر اپ ڈیٹ کرتا ہے۔

متعدد ذرائع کے مطابق آئی فون 16 پرو اور آئی فون 16 پرو میکس میں بڑے ڈسپلے سائز ہونے کی توقع ہے۔ ڈسپلے کے سائز میں اضافے کے ساتھ آئی فون کی باڈی کے طول و عرض میں بھی اضافہ ہوگا۔ ان دونوں ماڈلز کا آئی فون 15 پرو ماڈلز کے مقابلے لمبے اور چوڑے ہونے کی توقع ہے، موٹائی یکساں رہے گی اور بڑے سائز کی وجہ سے وزن میں قدرے اضافہ ہوگا۔

آئی فون 16 OLED پینلز بہتر چمک اور کم بجلی کی کھپت دونوں کے لیے مائیکرو لینز ٹیکنالوجی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ مائیکرو لینز کی صفیں یا ایم ایل اے اندرونی عکاسی کو کم کرنے کے لیے پینل کے اندر اربوں لینز کا یکساں نمونہ استعمال کرتی ہیں۔ منعکس روشنی بجلی کی کھپت میں اضافہ کیے بغیر سکرین کی لائٹ کو بڑھاتی ہے۔

آئی فون 16 کے ساتھ ایپل ایک ہائی اینڈ "آئی فون 16 الٹرا” متعارف کرا سکتا ہے جو آئی فون 16، آئی فون 16 پلس، آئی فون 16 پرو اور آئی فون 16 پرو میکس کے ساتھ فروخت کیا جائے گا۔ آئی فون 16 الٹرا کے کیمرہ میں اضافی بہتری، ایک بڑا ڈسپلے اور شاید ایک پورٹ لیس ڈیزائن بھی ہو سکتا ہے۔

آئی فون 16 پرو ماڈلز کوالکوم کے اسنیپ ڈریگن X75 موڈیم سے لیس کیا جا سکتا ہے جو تیز اور زیادہ موثر 5G کنیکٹیویٹی کی اجازت دیتا ہے۔ Qualcomm کے مطابق، X75 بہتر کیریئر ایگریگیشن پیش کرتا ہے نیز مشترکہ ذیلی 6Ghz اور mmWave 5G ٹرانسیور 25 فیصد کم سرکٹ بورڈ جگہ لیتا ہے اور 20 فیصد تک کم پاور استعمال کرتا ہے۔

Qualcomm’s X75 آرٹیفیشل انٹیلیجنس اور مشین لرننگ کے اضافے کے ساتھ 5G میں بہتری کے لیے "5G ایڈوانسڈ” معیار کو سپورٹ کرتا ہے۔ لہذا ایپل آئی فون 16 پرو ماڈلز کو "5G ایڈوانسڈ” کنیکٹیویٹی کے طور پر مارکیٹ کر سکتا ہے۔ لیکن آئی فون 16 میں Qualcomm کی X70 چپ کی خصوصیت جاری رکھنے کی افواہیں ہیں اور یہ چپ ہے وہ جو پہلے ہی آئی فون 15 ماڈلز میں استعمال کی جا چکی ہے۔

ایپل کے تجزیہ کار "منگ چی کو” کا خیال ہے کہ آئی فون 16 پرو ماڈل نیٹ جنریشن وائی فائی 7 ٹیکنالوجی کو اپنا سکتے ہیں جس سے توقع ہے کہ کم از کم 30 گیگا بائٹ فی سیکنڈ کی رفتار فراہم کرے گی اور یہ 40 گیگا بائٹ فی سیکنڈ تک پہنچ سکتی ہے۔ افواہیں تھیں کہ آئی فون 16 پرو ماڈلز انڈر ڈسپلے فیس آئی ڈی ٹیکنالوجی کو اپنا سکتے ہیں لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ انڈر ڈسپلے فیس آئی ڈی شاید 2025 تک نہیں آئے گی۔

آئی فون 16 پرو ماڈلز میں ایک بہتر 48 میگا پکسل الٹرا وائیڈ لینز شامل ہوسکتا ہے جو کم روشنی کے حالات میں بہتر تصاویر کھینچنے کی اجازت دے گا۔ یہ ممکنہ طور پر 48 میگا پکسل وائیڈ کیمرے کی طرح کام کرے گا جو بہتر تصویر کے معیار کے لیے چار پکسلز کے ڈیٹا کو ایک "سپر پکسل” میں جوڑنے کے لیے پکسل بائننگ کا استعمال کرتا ہے۔

آئی فون 16 کے معیاری ماڈلز میں عمودی کیمرہ لے آؤٹ کی توقع کی جاتی ہے جو کہ آئی فون 12 میں استعمال ہونے والے کیمرہ لے آؤٹ سے ملتی جلتی ہے۔ ایپل نے آئی فون 13 اور آئی فون 14 کے لیے ایک ترچھا لے آؤٹ استعمال کیا ہے۔

افواہوں سے پتہ چلتا ہے کہ آئی فون 16 پرو ماڈل اسٹیکڈ بیٹری ٹیکنالوجی کا استعمال کریں گے جس کے نتیجے میں اعلی صلاحیت اور لمبی عمر ہوسکتی ہے۔ سٹیک شدہ بیٹریاں الیکٹرک گاڑیوں اور طبی آلات میں عام ہیں لیکن اسمارٹ فونز کے لیے ایک ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجی ہیں۔

معیاری آئی فون 15 ماڈلز کی قیمتیں ریکارڈ بلندی پر تھیں جو کہ آئی فون 14 ماڈلز کے مقابلے میں 16 فیصد زیادہ تھیں۔ آپ پاکستان میں نئے آئی فون موبائل کی قیمت معلوم کر سکتے ہیں۔ ایپل نے آئی فون 15 لائن اپ کے لیے بڑھتی ہوئی پیداواری لاگت کو جذب کیا لیکن ایپل کو آئی فون 16 کے لانچ ہونے پر قیمت بڑھانے کی ضرورت پڑ سکتی ہے تاکہ مجموعی آمدنی پر اثر انداز ہونے سے بچا جا سکے۔

توقع ہے کہ آئی فون 16 کے ماڈل ستمبر 2024 میں مارکیٹ میں آ جائیں گے۔ پروموشن ٹیکنالوجی جو آئی فون کے ڈسپلے میں 120Hz ریفریش ریٹس تک کا اضافہ کرتی ہے 2025 سے شروع ہونے والے معیاری آئی فون ماڈلز میں آنے کی توقع ہے۔ 2025 تک پروموشن ٹیکنالوجی اعلی درجے کے پرو آئی فونز تک محدود رہے گی۔

2026 کے آئی فون 18 کے ساتھ ایپل کے پاس انڈر ڈسپلے فیس آئی ڈی اور انڈر ڈسپلے فرنٹ فیسنگ کیمرہ ٹیکنالوجی دونوں ہوں گی جو ممکنہ طور پر ایسے ڈیزائن کی اجازت دے گی جس میں کیمرہ ہارڈویئر کے لیے کوئی کٹ آؤٹ نہ ہو۔ یہ سب سے پہلے آل ڈسپلے ڈیزائن کو نشان زد کرے گا۔

دوستوں کے ساتھ شیئر کریں:

مزید پڑھیں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب کیسے کریں؟ مکمل معلومات

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر یا ایجنٹ کا انتخاب کرنے...

رئیل اسٹیٹ کیا ہے اور اس کی کتنی اقسام ہیں؟ مکمل معلومات

رئیل اسٹیٹ کو کچھ لوگ اصلی جائیداد سمجھتے ہیں...

فائیو جی موبائل فون کی قیمتیں 2024 پاکستان میں 5 جی کا ریٹ

پاکستان میں ابھی تک فائیو جی (5G) انٹرنیٹ کی...

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی خریداری سے پہلے اہم عوامل پر غور کریں

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی خریداری کرنے سے پہلے ذہن...

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں کامیاب سرمایہ کاری کے لیے اہم تجاویز

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی سرمایہ کاری میں کامیابی کے...

ووٹ چیک کرنے کا طریقہ 2024 | ووٹ لسٹ کی معلومات

پاکستان میں الیکشن کی تاریخ 8 فروری 2024 قریب...

رئیل پراپرٹی کیا ہے | جائیداد کی ملکیت اور اقسام

رئیل پراپرٹی زمین اور ڈھانچے کا ایک قطعہ ہے...

پٹرول اور ڈیزل کی قیمت 2024 آج پٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں

پاکستان میں جب بھی مہینے کی پندرہ تاریخ یا...

موبائل فون اور اسمارٹ فون میں کیا فرق ہے؟

اصطلاحات میں موبائل فون اور اسمارٹ فون اکثر ایک...

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کے فوائد اور خطرات

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کے لیے احتیاط...