رئیل پراپرٹی کیا ہے | جائیداد کی ملکیت اور اقسام

رئیل پراپرٹی زمین اور ڈھانچے کا ایک قطعہ ہے جو مکمل طور پر زمین سے منسلک ہوتا ہے۔ رئیل پراپرٹی یعنی حقیقی جائیداد کے مالک کو ملکیت کے تمام حقوق حاصل ہیں بشمول زمین رکھنے، بیچنے، ٹھیکے پر دینے اور اس سے لطف اندوز ہونے کا حق۔

اصلی جائیداد کی اس کے عام استعمال کے مطابق رہائشی یعنی ریزیڈینشل پراپرٹی، تجارتی یعنی کمرشل پراپرٹی، زرعی یعنی ایگریکلچرل پراپرٹی، صنعتی یعنی انڈسٹریل پراپرٹی یا خاص مقصد کے طور پر درجہ بندی کی جا سکتی ہے۔ یہ سمجھنے کے لیے کہ آیا آپ کو اپنا گھر یا جائیداد بیچنے کا حق ہے تو آپ کو یہ جاننا ہوگا کہ جائیداد کے سلسلے میں آپ کے پاس کون سے حقوق ہیں۔

رئیل پراپرٹی کی تعریف

یہ سمجھنے کے لیے کہ رئیل پراپرٹی کی تعریف کیسے کی جاتی ہے ملکیت زمین اور رئیل اسٹیٹ سے شروع کرنا مفید ہے۔ زمینی ملکیت زمین کی سطح ہے جو نیچے کی طرف زمین کے مرکز تک پھیلی ہوئی ہے اور اوپر کی طرف لامحدودیت تک بشمول ہر وہ چیز جو فطرت سے مستقل طور پر منسلک ہے یا کم از کم مستقبل قریب کے لیے منسلک ہے جیسے پتھر، درخت اور پانی وغیرہ۔

زمینی ملکیت میں زمین کی سطح کے نیچے موجود معدنیات اور زمین کے اوپر کی فضائی حدود بھی شامل ہیں۔

اس کے برعکس رئیل اسٹیٹ کی تعریف زمین کی سطح پر اوپر اور نیچے کی زمین کے طور پر کی جاتی ہے بشمول ہر وہ چیز جو اس سے مستقل طور پر منسلک ہے چاہے قدرتی ہو یا مصنوعی۔ رئیل اسٹیٹ زمین کی تمام مصنوعی، مستقل بہتری جیسے کہ سڑکوں، افادیت، باڑوں اور عمارتوں تک پھیلی ہوئی ہے۔

رئیل اسٹیٹ اور رئیل پراپرٹی میں فرق ہے کیونکہ رئیل پراپرٹی ایک وسیع اصطلاح ہے اور اس میں رئیل اسٹیٹ کی ملکیت، مفادات، فوائد اور حقوق شامل ہیں۔ اصل جائیداد زمین کی ہر چیز سے مستقل طور پر منسلک ہے، چاہے قدرتی ہو یا مصنوعی نیز ملکیت کے تمام حقوق، فروخت، لیز اور زمین کا استعمال صرف زمین کے مالک کے اختیار میں ہے۔

بنیادی طور پر جائیداد کی دو اقسام ہیں جنہیں منقولہ و غیر منقولہ جائیداد کہا جاتا ہے۔ قانون بھی حقیقی جائیداد اور ذاتی املاک کے درمیان واضح فرق کرتا ہے۔ حقیقی جائیداد غیر منقولہ ہے۔ اس میں زمین، ہر وہ چیز شامل ہے جو اس سے مستقل طور پر منسلک ہے اور وہ حقوق جو زمین کے ساتھ چلتے ہیں۔

دوسری طرف ذاتی املاک منقولہ ہے۔ اس کی تعریف ہر وہ چیز کے طور پر کی جاتی ہے جو حقیقی جائیداد نہیں ہے جیسا کہ آپ کے گھر میں موجود سامان، کاریں، کشتیاں اور دوسری حرکت پذیر اشیاء جو کہ جائیداد سے منسلک نہیں ہیں۔

رئیل پراپرٹی خریدنے یا بیچنے کے لیے آپ رئیل اسٹیٹ ایجنٹ، رئیل اسٹیٹ کمپنی، رئیل اسٹیٹ ایجنسی یا صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب کر سکتے ہیں تاکہ آپ کو کوئی پریشانی نہ ہو۔

پہاڑ یا تالاب جیسی قدرتی تشکیل رئیل پراپرٹی ہوسکتی ہے۔ ایک مصنوعی اضافہ جیسے گھر، ڈرائیو وے یا باغ کے شیڈ کو بھی رئیل پراپرٹی سمجھا جا سکتا ہے۔ اگر آپ اس زمین کے مالک ہیں جس پر ڈھانچے واقع ہیں تو آپ کو ڈھانچے کے استعمال، انتظام اور تصرف کا حق حاصل ہے۔ یہ حقوق انگریزی عام قانون سے اخذ کیے گئے ہیں اور ان پر ریاست کے مقامی قوانین عائد ہوتے ہیں۔

دوستوں کے ساتھ شیئر کریں:

مزید پڑھیں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب کیسے کریں؟ مکمل معلومات

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر یا ایجنٹ کا انتخاب کرنے...

رئیل اسٹیٹ کیا ہے اور اس کی کتنی اقسام ہیں؟ مکمل معلومات

رئیل اسٹیٹ کو کچھ لوگ اصلی جائیداد سمجھتے ہیں...

فائیو جی موبائل فون کی قیمتیں 2024 پاکستان میں 5 جی کا ریٹ

پاکستان میں ابھی تک فائیو جی (5G) انٹرنیٹ کی...

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی خریداری سے پہلے اہم عوامل پر غور کریں

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی خریداری کرنے سے پہلے ذہن...

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں کامیاب سرمایہ کاری کے لیے اہم تجاویز

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی سرمایہ کاری میں کامیابی کے...

ووٹ چیک کرنے کا طریقہ 2024 | ووٹ لسٹ کی معلومات

پاکستان میں الیکشن کی تاریخ 8 فروری 2024 قریب...

پٹرول اور ڈیزل کی قیمت 2024 آج پٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں

پاکستان میں جب بھی مہینے کی پندرہ تاریخ یا...

موبائل فون اور اسمارٹ فون میں کیا فرق ہے؟

اصطلاحات میں موبائل فون اور اسمارٹ فون اکثر ایک...

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کے فوائد اور خطرات

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کے لیے احتیاط...

کمرشل پراپرٹی کا انتخاب کرتے وقت اہم عوامل پر غور کریں

کمرشل پراپرٹی کا انتخاب ایک اہم فیصلہ ہے جو...