رئیل اسٹیٹ بروکر اور رئیل اسٹیٹ ایجنٹ میں کیا فرق ہے

ایک رئیل اسٹیٹ ایجنٹ لوگوں کو رئیل اسٹیٹ خریدنے اور بیچنے میں مدد کرنے کے لیے لائسنس یافتہ ہوتا ہے اور جب کوئی ڈیل مکمل ہو جاتی ہے تو اسے کمیشن ادا کیا جاتا ہے۔ ایجنٹ خریدار یا بیچنے والے کی نمائندگی کر سکتا ہے۔

ایک رئیل اسٹیٹ بروکر ایک ایجنٹ کے طور پر بھی کام کرتا ہے لیکن اسے آزادانہ طور پر کام کرنے کا لائسنس حاصل ہے اور یہ رئیل اسٹیٹ ایجنٹوں کو بھی ملازمت دے سکتا ہے۔ بروکرز کو کمیشن پر ادائیگی کی جاتی ہے لیکن ان کے لیے کام کرنے والے ایجنٹوں کے کمیشن میں سے بھی کٹوتی کی جاتی ہے۔

سادہ الفاظ میں رئیل اسٹیٹ ایجنٹس کے پاس لوگوں کو رئیل اسٹیٹ خریدنے، بیچنے اور کرایہ پر لینے میں مدد کرنے کے لیے پیشہ ورانہ لائسنس ہوتا ہے جب کہ بروکرز بھی ایک طرح سے رئیل اسٹیٹ ایجنٹ ہی ہیں لیکن انہوں نے اضافی تربیت اور لائسنسنگ کی ضروریات پوری کی ہوتی ہیں۔ یہ آزادانہ طور پر کام کر سکتے ہیں اور اپنے کام کو بڑھانے کے لیے دیگر رئیل اسٹیٹ ایجنٹوں کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔

رئیل اسٹیٹ ایجنٹ بروکرز یا ایجنسیوں کے لیے کام کرتے ہیں اور عام طور پر ان کو کمیشن کی بنیاد پر ادائیگی کی جاتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ رئیل اسٹیٹ ایجنٹ کسی پراپرٹی کی فروخت کی قیمت کا چند فیصد وصول کرتے ہیں۔ لہذا فروخت کی قیمت جتنی زیادہ ہوگی ایجنٹ کا کمیشن اتنا ہی زیادہ ہوگا۔

رئیل اسٹیٹ بروکر دراصل ایک رئیل اسٹیٹ ایجنٹ ہوتا ہے جو اپنی تعلیم جاری رکھتا ہے اور کامیابی کے ساتھ ریاستی ریئل اسٹیٹ بروکر کا لائسنس حاصل کرتا ہے۔ رئیل اسٹیٹ ایجنٹس کے برعکس بروکرز آزادانہ طور پر کام کر سکتے ہیں اور اپنا بروکریج شروع کر سکتے ہیں اور دوسرے رئیل اسٹیٹ ایجنٹوں کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔

رئیل اسٹیٹ بروکرز وہی کام کرتے ہیں جو ایجنٹ کرتے ہیں۔ بروکرز جو خریداروں کے ساتھ کام کرتے ہیں وہ عام طور پر ایسی جائیدادوں کی تلاش کرتے ہیں جو ان کے کلائنٹس کے مقرر کردہ معیار سے میل کھاتی ہیں، مذاکرات کرتے ہیں، پیشکشیں تیار کرتے ہیں اور خریداروں کی آخری تاریخ تک کسی دوسرے مسائل میں مدد کرتے ہیں۔ آج کے دور میں صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب بے حد ضروری ہے۔

دوسری طرف بیچنے والے کے بروکرز اپنے کلائنٹس کی پراپرٹیز کی مارکیٹ ویلیو کا تعین کرتے ہیں، پراپرٹیز کی فہرست بناتے ہیں، آفرز کے بارے میں بیچنے والے سے بات چیت کرتے ہیں اور پیشکش کے عمل میں مدد کرتے ہیں۔

رئیل اسٹیٹ بروکرز اپنے ماتحت کام کرنے والے رئیل اسٹیٹ ایجنٹس کی طرف سے کمائے گئے کمیشن کا حصہ لے کر پیسہ کماتے ہیں۔ وہ اپنے سودوں سے کمیشن بھی کماتے ہیں لیکن ریئل اسٹیٹ ایجنٹس کے برعکس انہیں اپنے کمیشن کو اپنے دفتر کے دیگر افراد کے ساتھ تقسیم کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔

دوستوں کے ساتھ شیئر کریں:

مزید پڑھیں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب کیسے کریں؟ مکمل معلومات

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر یا ایجنٹ کا انتخاب کرنے...

رئیل اسٹیٹ کیا ہے اور اس کی کتنی اقسام ہیں؟ مکمل معلومات

رئیل اسٹیٹ کو کچھ لوگ اصلی جائیداد سمجھتے ہیں...

فائیو جی موبائل فون کی قیمتیں 2024 پاکستان میں 5 جی کا ریٹ

پاکستان میں ابھی تک فائیو جی (5G) انٹرنیٹ کی...

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی خریداری سے پہلے اہم عوامل پر غور کریں

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی خریداری کرنے سے پہلے ذہن...

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں کامیاب سرمایہ کاری کے لیے اہم تجاویز

کمرشل رئیل اسٹیٹ کی سرمایہ کاری میں کامیابی کے...

رئیل پراپرٹی کیا ہے | جائیداد کی ملکیت اور اقسام

رئیل پراپرٹی زمین اور ڈھانچے کا ایک قطعہ ہے...

ووٹ چیک کرنے کا طریقہ 2024 | ووٹ لسٹ کی معلومات

پاکستان میں الیکشن کی تاریخ 8 فروری 2024 قریب...

پٹرول اور ڈیزل کی قیمت 2024 آج پٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں

پاکستان میں جب بھی مہینے کی پندرہ تاریخ یا...

موبائل فون اور اسمارٹ فون میں کیا فرق ہے؟

اصطلاحات میں موبائل فون اور اسمارٹ فون اکثر ایک...

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کے فوائد اور خطرات

کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کے لیے احتیاط...